Продажі кави в Україні збільшилися на 19,6% в грошовому вираженні за останній рік і на 23,6% в кількості кави за останні 10 років, повідомляє Delo.ua з посиланням на Pro-Consulting.

Причиною цього став стрімкий розвиток кавової культури в Україні. За останні кілька років наша країна настільки вирвалася вперед, що навіть знизивши темпи сьогодні, європейським країнам буде потрібен час, щоб наздогнати Україну, вважає Роман Тугашев, засновник Kyiv Coffee Festival.

За словами Слави Бабича, чемпіона світу з приготування кави в джезві 2018 року, головною тенденцією ринку стала поява кави української обжарки.

Майже всі ресторани, які раніше використовували темну італійську обжарку, стали переходити на свіжу українську обжарку. Вони поступово відходять від комерційної кави до кави категорії speciality.

Більшість з них змушені це робити, щоб не втрачати клієнтів, які стали більш обізнаними і розуміють, що кава не обов’язково повинна бути настільки гіркою, щоб її неможливо було пити без цукру або молока, а збалансованого смаку можна досягти завдяки якісному зерну і свіжій обжарці.

Більше того, на свіжу обжарку переходять навіть гіганти-мережевики такі як Starbucks.

За словами Бабича, кав’ярні в Україні на сьогоднішній день є найвигіднішим бізнесом. І, оскільки зростає число кав’ярень, що працюють на свіжій українській обжарці, зростає і кількість обжарщиків.

«Вдумайтеся: за даними Державної служби статистики, серед всіх видів кави, що імпортуються Україною, включаючи розчинну і мелену, більше половини – це зелена кава в зернах», – говорить Бабич.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.