Фото: Bustle

Усе більше багатих американців вдаються до виноробства. Це переросло у тенденцію та створило новий клас хобі-інвесторів, яких прозвали lifestyle vintner, повідомляє The Atlantic.

Сім років тому Дональд Трамп став власником виноградника та виноробні в окрузі Альбемарль (штат Вірджинія). Як стверджує син Трампа, його батько не п’є і не курить, а плантацію придбав через те, що «вино – це сексі».

Таким чином, Трамп став представником нового класу в Америці – lifestyle vintner – типу хобі-інвесторів, хто заробляє гроші в іншій сфері та вкладає їх у вино здебільшого для того, аби справити соціальний та фінансовий ефект.

Фото: The Hill

Трамп не єдиний, проте найвідоміший представник цього класу.

Тепер імена нафтових магнатів, спортсменів, IT-підприємців та фінансистів красуються на пляшках з вином, хоча вони не мають нічого спільного зі справжніми виноробами, які самостійно тяжко працюють на плантаціях та мають глибокі знання у своїй справі. Таке вино виступає своєрідною маскою, яка ніби прикриває попередні агресивні асоціації з іменем власника плантації.

Така швидко зростаюча гламурна культура змінює природу місць вирощування виноградників, зокрема долини Напа. Винуватці нового стилю життя негативно впливають на ландшафт долини. Називаючи себе фермерами чи навіть захисниками довкілля та прогнозуючи заможне майбутнє долини, вони руйнують цінний заповідник, один з найбагатших за кількістю збережених біологічних видів у державі.

Що стосується продукції, то вина від таких виробників не мають власної особливості та дуже схожі між собою, хоча при цьому одна пляшка коштує від $100.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.