В Україні активно розвивається фальсифікація молочної продукції. У галузь прийшли «брудні» технології, а маркування товарів часто не відповідає їх реальному складу. Про це у своєму блозі на «Інфагро» розповідає Вадим Чагаровський, голова ради директорів Союзу молочних підприємств.

На його думку, це відбувається тому, що в розумінні деяких власників успішний бізнес — це не інновації і маркетинг, а махінації.

«Якщо раніше основним варіантом фальсифікації була заміна молочного жиру на немолочний, то тепер навчилися замінювати і молочний білок, — каже Чагаровський. — Деякі примудряються виробляти тонну сиру (кисломолочного – Ред.) з 3 тонн молока. Це робиться з використанням російських технологій, в яких застосовують спеціальні харчові волокна».

Такі технології прийшли в Україну через прикордонні області, в основному Харківську. Їх використовують, наприклад, Богодухівський та Зміївський заводи, каже Чагаровський.

Експерт погоджується, що подібні технології мають право на існування, але виробники не повинні обманювати споживачів. Наприклад, в назві продукту потрібно вказувати «імітаційний» або інше, але не продавати його як натуральний.

При цьому Чагаровський зазначає, що поінформованість українців про те, що вони споживають, помітно зростає. Багато хто відмовляється від спредів і купує масло, навіть незважаючи на високу ціну.

Нагадаємо, громадська організація «Споживча довіра» раніше проводила дослідження, згідно з яким 50% українських сирів виявилися фальсифікатом, тобто містили жири немолочного походження. Серед польських сирів, які продаються в Україні, фальсифікатом виявилися всі.

Раніше Чагаровський повідомляв про те, що 40% вершкового масла, яке продається в Україні, також є фальсифікатом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.