Вітчизняні компанії можуть знайти ділових партнерів у Європейському союзі, звернувшись за допомогою до Центру підтримки експортерів. Про це в інтерв’ю «Укрінформу» повідомив Микола Точицький, посол та представник України при ЄС.

«Якщо українська компанія готова до встановлення співробітництва з іноземними і має сформований комерційний запит, ми допоможемо поширити його серед міжнародного бізнес-середовища», — говорить Точицький. Це стало можливим завдяки проекту «Європейська мережа підприємств» (Enterprise Europe Network, або EEN), що реалізується в рамках програми з підвищення конкурентоспроможності малого та середнього бізнесу.

За словами посла, у рамках EEN постійно діє платформа бізнес-запитів та бізнес-пропозицій компаній із понад 60 країн, які шукають партнерів для міжнародного співробітництва. Будь-яке невелике вітчизняне підприємство може безкоштовно зареєструватися на платформі й ознайомитися з опублікованими пропозиціями та запитами від потенційних партнерів. Система пошуку працює за принципом підбору ключових слів

Правда посол наголосив, що контактні дані всіх профілів на платформі EEN є прихованими. Їх можна отримати лише у разі подання заявки та подальшої згоди компанії на надання своїх контактів.

Українське підприємство також має можливість створити власний профіль, де зазначить свої запити та пропозиції. Для цього йому необхідно звернутися безпосередньо до Центру підтримки експортерів. Для вітчизняних компаній така послуга є безкоштовною.

До слова, останнім часом експорт українських товарів до ЄС впевнено росте, особливо продукції АПК. Торік експорт харчів до Європи збільшився на 37%, склавши $5,8 млрд.

Переважно до ЕС експортується зерно, олія та насіння олійних культур. Окрім того, в 2017 році 26% імпортних закупівель вершкового масла Євросоюз зробив в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.