Швейцарська компанія Nestle вирішила продати своє американське відділення італійській кондитерській компанії Ferrero. Усі сили після угоди, а також інвестиційні вливання швейцарці направлять у сферу води в ПЕТ-пляшках, кави, заморожених продуктів, корму для тварин і дитячого харчування.

Продаж має відбутися у першому кварталі року. Заплановано, що Ferrero заплатить згідно з рахунком $2,8 млрд. Гроші спрямують на інвестиційну діяльність і просування інших бізнес-напрямків компанії. 

У прес-релізі, що його розповсюджує Nestle, італійську компанію називають «притулком для кондитерського бізнесу в США» й з неприхованим оптимізмом очікують його найближчого розквіту. Угода передбачає продаж брендів солодощів, орієнтованих на ринок США. Однак продати стратегічний для компанії бренд печива Toll House кондитери відмовилися.

Цікаво, що п’ять років тому компанія Nestle, розвиваючи свій бізнес, намагалася купити сімейну справу заможного італійця Мікеле Ферреро. Тоді мільярдер зі статками у $20,4 млрд відхилив пропозицію швейцарців й не погодився на жодну з оферт, пише Forbes.

Виручка американського підрозділу кондитерки Nestle у 2016-му склала $915 млн. Нині Nestle є третім за ринковою міццю виробником кондитерських виробів у світі після компаній-гігантів Mars і Mondelez International Inc. й четвертим в Америці. Його випереджає лише успішний у цих краях Hershey Co.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.