Рентабельність інвестицій у виробництво мінеральної води становитиме 146%, тобто кожен вкладений євро принесе €1,5 євро чистого прибутку.

Як свідчать розрахунки Pro-Consulting, рентабельність продажів складе 30%.

Експерти оцінюють ємність внутрішнього ринку мінеральної води в $1 млрд. Причому ринок має великий потенціал для зростання. Середньостатистичний українець випиває всього 40 літрів води в рік, тоді як у Європі споживання втричі вище.

У 2015 році виробництво мінеральної води в Україні зменшилось, її добули на 6% менше, ніж роком раніше. Вже у 2016-му ринок демонстрував відновлення, виробництво додало 4%, склавши 114,3 млрд дал.

Більше половини води видобувається в Закарпатській, Полтавській, Львівській та Дніпропетровській області. Практично весь обсяг споживається всередині країни.

Щоб забезпечити високий рівень продажів Pro-Consulting рекомендує орієнтуватися на якісну, але й доступну за ціною продукцію, випускаючи її у звичній ПЕТ-тарі по 0,5, 1 і 1,5 літри, а також скляних пляшках по 0,33 літри.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...