Carlsberg інвестує $4 млн в дослідження штучного інтелекту (ШІ), маючи намір з його допомогою розробити нові сорти пива, а також поліпшити контроль якості своєї продукції. Ще $2,5 млн на дослідження надасть державний фонд Innovation Fund Denmark, передає Financial Times.

Партнерами Carlsberg виступить Microsoft, а також два університети.

«Такий досвід буде для нас дуже корисним. Мова йде про скорочення часу і витрат на розробку нового пива, особливо інноваційних сортів з незвичайними смаками», — говорить Йохен Ферстер, співробітник дослідницької лабораторії Carlsberg.

Передбачається, що час створення нових смаків скоротиться від двох років до 9 місяців.

Четвертий за величиною пивовар у світі бачить можливості використання технології не тільки у виробництві продуктів харчування, але й ліків, наприклад.

Технологія передбачає використання датчиків-аналізаторів. Ці ж датчики зможуть швидко визначати наявність забруднюючих речовин у повітрі або ґрунті.

Трирічне дослідження стартує з 1 січня. Поки ж пивовари цілком залежать від людського фактору — саме люди визначають аромати напоїв та їх відповідність.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.