Виробники сиру з американського штату Вісконсин наростили продажі сирів за рік, що минає, уп’ятеро. Штат здавна славиться сирами ручної роботи. Згідно з інформацією Міністерства сільського господарства США, торік виробництво сирів по всій країні збільшилося на 7%, повідомляє dairyherd.

Цьому передували маркетингові дослідження й робота з торговельними марками. Рада з маркетингу молока у Вісконсині (WMMB) визначила п’ять способів краще продавати місцевий продукт. Зокрема, вона дослідила, що 69% так званих мілленіалів, – споживачів, народжених у 2000-х, – фотографують і викладають у соцмережі свою їжу. Тож радить виробникам сирів розробляти й продавати гарні оформлені нарізки сирів у вигляді так званих «сирних дощок». До слова, нині в Instagram можна знайти за тегами понад 237 000 зображень гарно викладених сирних дощок. Багато з них – з сирами зі штату Вісконсин.

Друге, що має привабити споживача – сміливі смаки й незвичні ароматизовані сири. Наприклад, копчені, яблучні червоні сири, цибульні, трав’яні, рослинні ароматизовані тощо. Виявили, що цей сегмент дуже швидко росте. Зокрема, на 1,5% за рік порівняно із загальною категорією сирів.

Третє – змішування у стравах різних видів сирів. Зокрема, у піці й закусках. Четверте – незвична форма сиру. Наприклад, моцарелла-паличка або складні готові сирні закуски з кількох сортів. П’яте – продаж сирів у популярних в Америці наборах їжі.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.