5% українських вегетаріанців, кількість яких невпинно зростає, ладні сформувати зміни в українській економіці. Переважно – в агросекторі.

Вегетаріанство нині на підйомі, тож українським підприємцям варто скористатися з цієї хвилі на внутрішньому і міжнародному ринках. Приміром, вирощуючи квасолю – один із замінників білка тваринного походження для вегетаріанців. Вирощування нішевих гороху, сої, сочевиці стає все більш привабливим завдяки підвищенню попиту на внутрішньому ринку і великий експортний потенціал. Адже популярність вегетаріанства зростає в усьому світі. Про це говорять експерти Pro-Consulting.

Вони визначили портрет українського вегетаріанця. Найчастіше це офісний працівник 25-30 років із сектора інформаційних технологій – модно одягнений, з бородою, татуюваннями, iPhone і хорошою англійською мовою.

За 10-20 років, кажуть в  Pro-Consulting, культура харчування зміниться повністю. Поки ж, за результатами дослідження Київського міжнародного інституту соціології, в Україні нараховується 2 млн вегетаріанців. Їхня кількість зростає.

Тим часом в онлайн-гіді для вегетаріанців Happy Cow можна знайти 40 українських вегетаріанських ресторанів. 20 з них розташовані в Києві, 6 – у Львові, по 4 – в Одесі й Харкові, 3 – у Дніпрі.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.