Після втрати російського ринку вітчизняні садівники переорієнтувались на Європу. Тим більше, що з угодою про Асоціацію зникли технічні бар’єри щодо експорту.

«Українські яблука почали конкурувати з польськими, — розповів в ефірі AgroFM Дмитро Крошка, голова асоціації «Укрсадпром». — Наша перевага — в якості. Український продукт більш природний, має натуральний аромат, кращі смакові властивості. Все завдяки сприятливим кліматичним умовам, а також вдвічі меншій кількості обробок пестицидами».

Вітчизняні фрукти вийшли на ринок Великобританії, Швеції, Норвегії. Покупці з першої спроби відчувають різницю між українськими і польськими яблуками, говорить Крошка. Над чим лишається попрацювати, так це передпродажною доробкою: фасуванням та маркуванням.

Ще один перспективний ринок — Індія. Він може поглинути ті ж об’єми, які свого часу Україна експортувала до Російської Федерації.

«Тут невисокі вимоги до якості, але ринок величезний. Питання лише в кількості якісної продукції, що може туди доїхати», — каже голова «Укрсадпрому».

Зазначимо, цього року українські яблука продають вдвічі дорожче, ніж торік. Оптові ціни стартують від 9-12 грн/кг, а роздрібні часом перевищують вартість мандаринів та бананів. Така ситуація склалась через весняні заморозки, що добряче урізали якість та кількість врожаю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...