Найбільше солодощів з України експортує «Рошен», «Бісківіт-шоколад» та «Монделіс Україна». Як свідчать дані асоціації «Укркондпром», за січень-липень вказані компанії поставили на зовнішній ринок 69 700 тонн, з цих об’ємів майже 70% доводиться на «Рошен».

Максимальний приріст експорту спостерігається до Іспанії, Узбекистану та Угорщини – на 220%. Поставки до Білорусі, США, ОАЕ та Іраку додали майже 170%, а до Польщі, Болгарії та Естонії – 140%.

При цьому найпопулярнішими серед споживачів залишаються борошняні вироби, які приваблюють своєю ціною. За ними слідують цукрові вироби, адже вони значно дешевші за шоколадні, і на останньому місці – вироби з шоколаду.

Як зазначає Богдан Шаповал, директор Ради з питань експорту продовольства (UFEB), споживчі тренди на кондитерському ринку змінюються.

«З кожним роком падає виробництво солодощів з натуральним цукром, все більше стає органічного виробництва. Окрім того, росте попит на шоколад та жувальні цукерки в азійських країнах, вони прагнуть бути схожими на європейців», – пояснює Шаповал. Також збільшується використання білкових інгредієнтів, мінімізуються продовольчі відходи.

Змінюються і перспективні ринки збуту. Зокрема, вітчизняним експортерам радять приглядатися до Нігерії, Туркменістану та Філіппін.

Разом з тим, солодощі в Україні не найдешевші. За даними Асоціації постачальників торговельних мереж, вітчизняна «кондитерка» дорожча за польську на 40%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...